16 stycznia 2017

Nominacja < 3

sila-jest-we-mnie został nominowany w konkursie na Blog Roku, ponieważ kiedyś wygrałam w Blogu Września. 
Sprawa jest śmieszna, bo przecież niedawno z tamtego bloga odeszłam, aaale.... skoro sonda już powstała, a autorki nie zauważyły mojego postu z odejściem, to chyba nadal można głosować xD A jeśli zajmę jakieś miejsce, to po poproszę, żeby zmieniły adres na ten albo coś. No nie wiem;D W każdym razie podaję link i umówmy się, że jeśli ktoś chce oddać na mnie głos, to po prostu głosuje na mnie bez rozdzielania czy chodzi o sila-jest-we-mnie czy zwycieze. Innego pomysłu na ten moment nie mam, a bez sensu się wycofywać, skoro sonda już istnieje ;D

Będę wdzięczna za wszystkie głosy! ;)


I przypominam, że figuruję tam jako "sila-jest-we-mnie.blogspot.com" :D

26 komentarzy:

  1. Sonda na blog roku na przynajmniej połowa to dramione/fanfiction... Trochę przesada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, takie blogi wygrały w blogach miesiąca. W ogóle spójrz co się dzieje w katalogach itp. Większość blogów to ff Harrego Pottera. Ja tego nie czaję :D

      Usuń
    2. Teraz znalezc blog autorski to cud. Kroluja same ff, ktore zeby jeszcze byly dobre, ale wiekszosc z nich jest slaba i schematyczna... ciagle to samo. Nie wiem, jak ludzie moga czytac takie rzeczy, ale o gustach sie niby nie dyskutuje

      Usuń
    3. Trzeba jeszcze dodać, że właśnie Dramione. To naprawdę smutne, bo autorskich opowiadań i to zakończonych lub mające szanse na zakończenie jest bardzo mało. Ogrom zawieszonych, a takie fanfici trwają i trwają...

      Usuń
    4. Podejrzewam, że gdybym była fanką HP to bym się z tego powodu cieszyła i z chęcią bym te opowiadania czytała. A że nie jestem, to dodatkowo mnie to odstrasza :D Tak samo skoki narciarskie. Tego też jest teraz multum. Ale skoki jestem w stanie przeżyć, jeśli jest fajna fabuła.

      Usuń
    5. Trwaja, bo niestety maja wieksze wziecie, wiecej komentarzy to i autor chetny do dalszego pisania.
      Ja jestem fanka HP, ale zadnych ff nie moge juz czytac ani tworzyc. Wole to co wychodzi od samego autora, a nie od fanow, bo jednak to juz nie ma takiej magii. A i czesto charaktery postaci sa zmienione, co tez w ogole odbiega od tego uroku.

      Usuń
    6. Ja osobiście wolę opowiadania autorskie albo ff czegoś, czego nie oglądałam. Bo jak już coś znam w jednej formie, to ciężko mi się potem przestawić na rzeczywistość, którą przedstawia autor.

      Usuń
  2. Zagłosowałam :P
    I przeraziłam się ilością ff do HP XDDD ile można... od 2002 to się ciągnie xD
    Moim skromnym zdaniem wszystko z HP winno mieć jakieś osobne sondy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha to by się potem okazało, że nie ma kto brać udziału w tych sondach nie o HP :D
      Bardzo dziękuję ;*

      Usuń
    2. xD pewnie tak by bylo :D
      Ale może też jakieś 2% populacji mogłoby wybierać między "normalnymi opo" :P

      PS: Ja rozdział poprawione czytam tylko nie komentuję... Nie wiem za bardzo co, bo wiele powtórzyłoby się z poprzedniej wersji :P. Ale rzeczywiście widać lepszy styl, choć i wtedy nie był najgorszy, zmiany widoczne w prologu są też widoczne :)
      Aktualnie, dopiero rozdział 3.

      Usuń
    3. "Wtedy nie był najgorszy" no to żeś mnie podsumowała :D

      Usuń
    4. ŁAAA!!! UPS XD
      To miało zabrzmieć tak: "Już wtedy, w poprzedniej wersji bardzo dobrze pisałaś, a teraz ewoluowałaś na wyższy poziom". :P

      Usuń
    5. Haha no teraz brzmi zajebiście ;D

      Usuń
  3. Zagłosowałam ^^

    Aż mnie przerażają te "ataki" na fanfiki w komentarzach. Jezu, ludzie, co wam to przeszkadza? o.O Ja tam lubię czytać ff, czytam nawet częściej niż autorskie opowiadania, choć raczej nie na blogach, a na AO3 ^^

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie ataki? ;D nikt tu nikogo nie atakuje, po prostu jesteśmy zaskoczone tak wielką przewagą ff o HP nad innymi opowiadaniami.
      Swoją drogą, pierwszy raz słyszę o czymś takim jak AO3 xD

      Usuń
    2. Może nie ataki, po prostu jestem przewrażliwiona ^^ Ale tak daje się odczytać niektóre z tutejszych wypowiedzi.
      A AO3 to właśnie portal z ff. Bardzo fajny i przejrzysty ^^ Marzy mi się, żeby wattpad się do niego upodobnił...

      Usuń
    3. Ja nic do ff nie mam, żeby nie było. Ale zawsze jak mam do wyboru przeczytać ff albo coś autorskiego, to sięgam po to drugie.

      A, no i wiadomo czemu go nie znam :D A co do wattpada, jakoś nie potrafię się do niego przekonać. Niby mam, niby tam publikuję, ale... jakoś tak nie chwycił mnie za serce.

      Usuń
    4. Nie lubię wattpada... niefunkcjonalny, nieestetyczny... A03 jest cudowne, jak i fanfiction.net.

      Usuń
    5. Dla mnie akurat wattpad jest najlepszy, a za bloggerem nie przepadam :D Ale wiele dałabym za portal podobny do AO3, tylko żeby można było publikować na nim swoje autorskie opowiadania, nie ff. Takie marzenie mam... :D

      Usuń
    6. Ile ludzi, tyle upodobań. Ważne, że każdy może znaleźć coś dla siebie ;D

      Usuń
  4. Oczywiście głos oddany ^^ Naprawdę dużo tam tego Pottera :)
    PS, zapraszam na 1 rozdział ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobione tylko szkoda że mogłam oddać tylko jeden głos na Ciebie mam nadzieję że wygrasz piszesz najlepiej .
    Serdecznie pozdrawiam Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie Ci dziękuję Elu i bardzo się cieszę, że tak myślisz! ;)

      Usuń

Nie toleruję spamu pod rozdziałami! Bez względu na to czy jesteś autorką opowiadania, ocenialni, szabloniarni... ze spamem idź do spamu!

Obserwatorzy