2 stycznia 2017

3. Powiedz, że jesteś!

Ten post powstał z myślą o Was! ;) Jeśli ktoś ma ochotę napisać coś o sobie, powiedzieć, jak ma na imię, ile lat, co robi w życiu, czym się interesuje albo cokolwiek innego – tutaj ma na to możliwość. Miło by było poznać choć garstkę z Was. ;)  Tym bardziej, że ja opowiedziałam o sobie na podstronie Autorka

To jest też miejsce, w którym chciałabym prosić, żeby ujawniły się osoby, które czytają, ale nie komentują. Ja to rozumiem, ale mimo wszystko, chciałabym coś o Was wiedzieć. Choć imię, wiek, pseudonim albo jak trafiliście na moją stronę. Napiszcie mi o sobie tutaj, a potem... bądźcie "cisi" dalej, skoro tak wolicie ;)

Do dzieła! :*

6 komentarzy:

  1. Hej, to znów ja :) Chciałam tylko powiedzieć, że wciąż tu jestem i czytam. Tyle, że na razie mam urwanie głowy w szkole i na treningach, ale w ferie możesz spodziewać się komentarza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę;* Ja mam to samo jeśli chodzi o Twojego bloga;/ Coś tam już przeczytałam, ale zupełnie nie mam kiedy skomentować, bo cały czas poświęcam poprawkom u mnie. I trochę z tym schodzi:( Ale prędzej czy później wpadnę ;)

      Usuń
  2. Mówię, że jestem!
    Choć nie za bardzo można to było teraz zauważyć... Wybacz. Miałam chwile zwątpienia i chciałam odejść z blogowego świata, ale... Jestem! I wracam z nowym pomysłem!
    Dzisiaj krótko, zwięźle i na temat (przede wszystkim dlatego, że przed chwilą napisałam piękny długi komentarz z krótkim wyjaśnieniem ale coś nacisnęłam i mi się skasowało :P) ale nie bój się, niebawem wszystko wyjaśnię na swoim blogu.
    Co do Twojego. Czy możemy się umówić tak, że zacznę komentować rozdziały tutaj na tym nowym w miejscu, w którym skończyłam tam? Bo tak trochę bez sensu tak przepisywać wszystkie komentarze :D
    Myślę, że tak całkowicie wrócę tuż po świętach, więc to już niedługo!
    Przy okazji życzę Ci kochana zdrowych, wesołych i spokojnych świąt! Niech to będzie czas spędzony w miłej i rodzinnej atmosferze! :*
    Mam nadzieję, że gdzieś tam głęboko masz do mnie jakieś resztki cierpliwości :D
    Pozdrawiam Cię i już niedługo będę! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć kochana! ;)
      Ależ oczywiście, że mam do Ciebie cierpliwość. Ja sama sporo kombinuję na blogu i byłabym hipokrytką, gdybym robiła o to wyrzuty innym ;)
      Masz rację, że przepisywanie tych komentarzy byłoby bez sensu. Głównie dlatego, że te stare rozdziały nijak się mają do nowych. Tzn fabuła jest ta sama, ale inna numeracja i czasem inna chronologia wydarzeń. Także może się okazać, że komentarz pod rozdziałem np. 2.1 z tamtego bloga nie pasuje w ogóle do rozdziału 2.2 tutaj. Mam nadzieję, że rozumiesz, o co chodzi :D I mam w związku z tym prośbę, żebyś napisała mi na blogu albo w wiadomości na jakich wydarzeniach zakończylaś czytanie, a ja powiem jak to wygląda tutaj:D

      Bardzo dziękuję za życzenia i ja również życzę Ci Wesołych Świąt! ;*

      Usuń
  3. Witaj, zacny mugolu!
    Informuję iż gdy już ułożę swoje życie pozagrobowe, wpadnę i przeczytam, bo naprawdę wielu innych mugoli poleca mi twą twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak mnie tu dawno nie było, będzie że dwa lata, może trochę więcej? Ale oto i znowu jestem i z przyjemnością pochłonęłam to, co do tej pory tu umieściłaś. Kochana, masz talent. Wtedy było bardzo dobre, teraz jest jeszcze lepsze. Nie mam żadnych zastrzeżeń, co do Twoich tekstów, a przecież z natury czasem coś tam wyłapać potrafię. Poza tym nigdy nie byłam zbytnio wylewna, co odbijało się na moich komentarzach. Ale to nic nie szkodzi, prawda?
    Reasumując, albo przechodząc do sedna... Jestem, przeczytałam i ze zniecierpliwieniem czekam na więcej.
    Pozdrawiam - VerZo

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję spamu pod rozdziałami! Bez względu na to czy jesteś autorką opowiadania, ocenialni, szabloniarni... ze spamem idź do spamu!

Obserwatorzy