2 stycznia 2017

3. Powiedz, że jesteś!

Ten post powstał z myślą o Was! ;) Jeśli ktoś ma ochotę napisać coś o sobie, powiedzieć, jak ma na imię, ile lat, co robi w życiu, czym się interesuje albo cokolwiek innego – tutaj ma na to możliwość. Miło by było poznać choć garstkę z Was. ;)  Tym bardziej, że ja opowiedziałam o sobie na podstronie Autorka

To jest też miejsce, w którym chciałabym prosić, żeby ujawniły się osoby, które czytają, ale nie komentują. Ja to rozumiem, ale mimo wszystko, chciałabym coś o Was wiedzieć. Choć imię, wiek, pseudonim albo jak trafiliście na moją stronę. Napiszcie mi o sobie tutaj, a potem... bądźcie "cisi" dalej, skoro tak wolicie ;)

Do dzieła! :*

4 komentarze:

  1. Hej, to znów ja :) Chciałam tylko powiedzieć, że wciąż tu jestem i czytam. Tyle, że na razie mam urwanie głowy w szkole i na treningach, ale w ferie możesz spodziewać się komentarza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę;* Ja mam to samo jeśli chodzi o Twojego bloga;/ Coś tam już przeczytałam, ale zupełnie nie mam kiedy skomentować, bo cały czas poświęcam poprawkom u mnie. I trochę z tym schodzi:( Ale prędzej czy później wpadnę ;)

      Usuń
  2. Mówię, że jestem!
    Choć nie za bardzo można to było teraz zauważyć... Wybacz. Miałam chwile zwątpienia i chciałam odejść z blogowego świata, ale... Jestem! I wracam z nowym pomysłem!
    Dzisiaj krótko, zwięźle i na temat (przede wszystkim dlatego, że przed chwilą napisałam piękny długi komentarz z krótkim wyjaśnieniem ale coś nacisnęłam i mi się skasowało :P) ale nie bój się, niebawem wszystko wyjaśnię na swoim blogu.
    Co do Twojego. Czy możemy się umówić tak, że zacznę komentować rozdziały tutaj na tym nowym w miejscu, w którym skończyłam tam? Bo tak trochę bez sensu tak przepisywać wszystkie komentarze :D
    Myślę, że tak całkowicie wrócę tuż po świętach, więc to już niedługo!
    Przy okazji życzę Ci kochana zdrowych, wesołych i spokojnych świąt! Niech to będzie czas spędzony w miłej i rodzinnej atmosferze! :*
    Mam nadzieję, że gdzieś tam głęboko masz do mnie jakieś resztki cierpliwości :D
    Pozdrawiam Cię i już niedługo będę! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć kochana! ;)
      Ależ oczywiście, że mam do Ciebie cierpliwość. Ja sama sporo kombinuję na blogu i byłabym hipokrytką, gdybym robiła o to wyrzuty innym ;)
      Masz rację, że przepisywanie tych komentarzy byłoby bez sensu. Głównie dlatego, że te stare rozdziały nijak się mają do nowych. Tzn fabuła jest ta sama, ale inna numeracja i czasem inna chronologia wydarzeń. Także może się okazać, że komentarz pod rozdziałem np. 2.1 z tamtego bloga nie pasuje w ogóle do rozdziału 2.2 tutaj. Mam nadzieję, że rozumiesz, o co chodzi :D I mam w związku z tym prośbę, żebyś napisała mi na blogu albo w wiadomości na jakich wydarzeniach zakończylaś czytanie, a ja powiem jak to wygląda tutaj:D

      Bardzo dziękuję za życzenia i ja również życzę Ci Wesołych Świąt! ;*

      Usuń

Nie toleruję spamu pod rozdziałami! Bez względu na to czy jesteś autorką opowiadania, ocenialni, szabloniarni... ze spamem idź do spamu!