2 stycznia 2017

5. Spam

Jeśli chcesz, żebym dała Ci coś od siebie, to zainteresuj się też tym, co ja mam do zaoferowania. Kliknij w prolog, przeczytaj, skomentuj, a dopiero potem zostaw spam. Wiem, że reklama jest najszybszą formą zdobycia czytelników, ale weź pod uwagę to, że zarówno Twoja doba jak i moja ma tylko 24 h. Poświęć mi 15 minut, to ja też z chęcią poświęcę je Tobie. Nie chce Ci się? Mnie też nie musi.

Nie wyznaję sztywnej zasady czytania za czytanie, ale wychodzę z założenia, że każdy kto chce brać, musi też coś dać od siebie. Jeśli opowiadanie Ci się nie spodoba, to trudno, ale przynajmniej będę wiedzieć że próbowałeś/aś.

Nie znoszę lekceważenia.

Nie lubię opowiadań z wątkami homo wysuniętymi na główny plan, więc ich tu nie reklamuj, bo i tak nie wejdę.



Odwiedzony blog = usunięty komentarz

16 komentarzy:

  1. Witam!

    Ogromnie dziękuję za zgłoszenie. Twój blog dołączył do Helikonu, zapraszam więc do zgłaszania nowych rozdziałów i przeżywania wspólnych przygód!

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć :)
    U mnie pojawił się nowy rozdział.
    Prosiłaś żeby Cię powiadomić, jak się coś u mnie ruszy więc piszę ;)
    Pozdrawiam
    ukryci-wiezniowie-iluzji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć!
    Chce Cię zaprosić do katalogu katalogów, spisów, betowni, recenzowni, ocenialni, analizatorni, szabloniarni i wszystkiego innego, co istnieje na Blogspocie.
    Jeśli jesteście zainteresowani, zapraszam!

    ko--sb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy jeszcze czytasz mojego bloga czy nie. Mialam spora przerwe i teraz odzywam sie do starych czytelnikow z zapytaniem czy nadal sa ze mna. Jezeli tak to prosze o informacje w zakladce "informowani" oraz zapraszam na nowy rozdzial
    https://naprzeciw-przeznaczenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Witamy : )
    Od jakiegoś czasu nasza grupa odnosi wrażenie, że blogosfera umiera, więc cieszymy się, że nadal aktywnie publikujesz.
    Zapraszamy do Nas. Ocenialnia Wspólnymi Siłami czeka na kolejne zgłoszenia! Możesz również spróbować dołączyć do naszej ekipy, rekrutacja trwa!
    wspolnymi-silami.blogspot.com
    Pozdrawiamy
    Ps. Jeśli nie lubisz takiego spamu, to nie zwracaj na niego uwagi, ale miło nam będzie, jeśli nas odwiedzisz : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj! Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału w wiosennym konkursie na www.rzeka-opowiesci.blogspot.com
    Napisz opowiadanie i wygraj dwie z siedmiu, różnych książek. Dodatkowo można zgarnąć niespodziankę i reklamę bloga. Wejdź na Rzekę Opowieści, aby dowiedzieć się szczegółów.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. No Ruda w koncu dala znac, ze zyje. Juz sie zastanawialam, gdzie Cie wcielo i czy nie poszlas sobie na dobre z blogsfery :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bez pożegnania? Coś Ty ;) Po prostu na jakiś czas zrobiłam sobie przerwę. Nie chce mi się pisać, mam wiele lepszych rzeczy do roboty. Ale nie zamierzam porzucać bloga. Po prostu potrzebuję chwili, żeby znowu "napalić się" na blogowanie.

      Usuń
  8. Cześć!
    Serdecznie zapraszam cię na mojego bloga z nowym opowiadaniem! :)
    http://zbuntowanyaniolztuluzy.blogspot.com/p/prolog.html
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć, chciałam serdecznie zaprosić Cię na moje autorskie opowiadanie: mrok-weiry.blogspot.com
    Przy okazji jestem również adminką katalog-szuflada.blogspot.com ;) Jeśli masz taką chęć możesz dodać się do spisu blogów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rudzielcu, potrzebuję twojej pomocy, bo coś mi nie pasuje. Mianowicie po rozdziale 10(1) jest od razu 12 i nie mogę na tym blogu znaleźć 10(2) i 11. Czy ta ja (znowu) się pogubiłam, czy naprawdę ich nie ma? Bo kurde akurat na nich skończyłam czytanie xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na starym blogu rozdział 10 to była już ta druga część z Danem i resztą. Tutaj rozdział 10 to jeszcze pierwsza część i gdzieś na rozdziale 12 się skończy. Także to nie Ty się pogubiłaś tylko numeracja uległa zmianie.
      Część drugą będę publikować od numeru 1. Rozdział "12", który na razie jest na blogu ma niezmienioną numerację, bo jeszcze nie wiem na jaką zmienić.
      Te rozdziały na których skończyłaś są na starym blogu, bo one też ulegną jeszcze zmianom i dlatego ich tu nie dodałam. Podam Ci do nich link, ale tak jak mówię - prawdopodobnie będę je pisać od nowa. Fabularnie pewnie nie ulegną zmianom, ale zmieni się mój sposób przedstawienia niektórych rzeczy. Także jeśli chcesz to czytaj (nie pogubisz się potem, gwarantuję), a jeśli chcesz to poczekaj na ulepszoną wersję;)
      10.1 - http://sila-jest-we-mnie.blogspot.com/2016/08/walcze-i-zwycieze-rozdzia-101.html

      10.2 - http://sila-jest-we-mnie.blogspot.com/2016/09/walcze-i-zwycieze-rozdzia-102-sprrr.html

      Usuń
    2. W takim razie chyba poczekam na tę ulepszoną wersję i przy okazji będę nabijać ci kom i odwiedzin na nowym blogu xD Tylko jak nie nie będzie to dla ciebie problem, to proszę, poinformuj mnie u mnie, kiedy już je opublikujesz, obiecuję, że tym razem przybędę niezwłocznie :P
      Buziaki :*

      Usuń
    3. Oki, poinformuję ;* I mam nadzieję, że nie zejdzie mi z tymi poprawkami tak długo jak z ulepszaniem I wersji :D

      Usuń
  11. Młoda dziewczyna,podczas sprzątania piwnicy znajduje mały kuferek,a w nim list,po przeczytaniu go budzi się w innej rzeczywistości.Są lata 40,a ona jest panienka z dobrego domu.Wybucha powstanie warszawskie,a ona dalej nie wie,jak znalazła się w tak ciężkiej sytuacji.Poznaje chłopca o imieniu Leon i zakochują się w sobie.Jednak czy dane będzie im żyć długo i szczęśliwie ? Czy dziewczyna zdecyduje się wrócić do swojej rzeczywistości ?
    http://wojnamiloscsmierc.blogspot.com/2017/06/prolog.html

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej kochana :D Dawno mnie nie było w tym świecie, widzę wiele się u Ciebie pozmieniało :D ale w sumie cieszę się cholernie, że kontynuujesz to co sprawia Ci ogromną przyjemność (mam nadzieję ^^). Chciałam Cię poinformować, jak z resztą obiecałam kupę czasu temu, o moim cichym i mam nadzieję, owocnym powrocie :)
    Na kolorowe-maski.blogspot.com pojawił się właśnie nowy rozdział. Jakbyś miała ochotę i czas to serdecznie zapraszam do odwiedzin :)
    Serdecznie ściskam i życzę niekończącej się weny twórczej :D

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję spamu pod rozdziałami! Bez względu na to czy jesteś autorką opowiadania, ocenialni, szabloniarni... ze spamem idź do spamu!