2 stycznia 2017

1. Autorka

Imię: Katarzyna
Wiek: Rocznik '93
Miejsce zamieszkania: woj. małopolskie
Co robię: skończyłam studia i teraz pracuję jako elektryk


Nie lubię pisać o sobie, ale taka zakładka jest chyba potrzebna, więc postanowiłam się zmusić. Nawet nie wiem od czego zacząć... może od zainteresowań. Od dziecka pasjonuje mnie kryminalistyka i właśnie dlatego postanowiłam pisać w tej tematyce. Uwielbiam czytać o wszystkim, co z nią związane, uwielbiam oglądać dokumenty, seriale związane z przestępczością, a czasem nawet i medycyną sądową. To takie dziwne zainteresowanie, ale za to jakie ciekawe! ;)
Moją drugą pasją do pewnego czasu było uczęszczanie na zajęcia z tajskiego boksu, ale ostatnimi czasy trochę nie mam na to czasu. Przeprowadziłam się do innego miasta, zaczęłam dorosłe życie i zbieram siły, by jakoś do sportu powrócić. On zawsze był obecny w moim życiu. Jako dziecko łaziłam po drzewach i płotach z chłopakami, jako licealistka grałam z kolegami w piłkę, a jako studentka poszłam na boks. Teraz jedne co robię, to ćwiczenia z Mel B albo innymi trenerkami, bo na nic więcej nie starcza mi doby. Ale wszystko w swoim czasie!


 Jestem szczerą osóbką, dlatego zawsze mówię to, co myśli. To samo tyczy się blogów. Nie chwalę, jeśli mi się nie podoba. I od zawsze szanuję ludzi, którzy mają własne zdanie i potrafią je mądrze przekazać! ;)


 Jeśli masz jakieś pytania albo coś cię ciekawi - pisz:

GG: 9799868 (rzadko bywam, lepiej mail)
mail: ruda19@onet.pl
ASK: blogrudej
WATTPAD: RedCrimes

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie toleruję spamu pod rozdziałami! Bez względu na to czy jesteś autorką opowiadania, ocenialni, szabloniarni... ze spamem idź do spamu!

Obserwatorzy